Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Nyte Покажи съобщение
    ...P.S. При контакт се чува щракване само от тези релета, които съм маркирал с 1.
    Това не са ли само предпазители (бушони) - 4в общата кутийка и 1 отделно.
    При мен след смяна на датчик на разпределителен вал, проблема с непаленето си остана. Никола (kolioto) се потруди доста около тия релета и се оказа, че заради калпави връзки подават на дюзите около 7волта, а не 12. Интересното при мен е, че са 4бр. релета пред акумулатора - 3 малки и 1 по-голямо. Според книжката имат една подредба, според един менюъл - друга, а според компютъра на газаджията, който ми прави диагностика - трета. Главно, бенз. помпа, втора степен на перката на радиатора и компресор на климатик.
    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от n1ks0n Покажи съобщение
      Кое по-точно е нормално да вие или да не шуми на контакт ?
      Нормално докато си само на контакт не включва помпата и не гасне лампата за инжекциона, т.е. не "шуми". Помпата тръгва чак като завъртиш на стартер, а лампата гасне малко след като запалиш (ако всичко е наред разбира се)
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
        Това не са ли само предпазители (бушони) - 4в общата кутийка и 1 отделно.
        При мен след смяна на датчик на разпределителен вал, проблема с непаленето си остана. Никола (kolioto) се потруди доста около тия релета и се оказа, че заради калпави връзки подават на дюзите около 7волта, а не 12. Интересното при мен е, че са 4бр. релета пред акумулатора - 3 малки и 1 по-голямо. Според книжката имат една подредба, според един менюъл - друга, а според компютъра на газаджията, който ми прави диагностика - трета. Главно, бенз. помпа, втора степен на перката на радиатора и компресор на климатик.
        Всъщност си прав, че там са бушони, но някъде оттам само чувах щракване, а от тези релета, които са при акумулатора - нищо. A за подредбата мисля, че винаги първото (червеното) е главното реле, а второто - за бензиновата помпа. За другите ако не си сигурен и не вярваш на manual'а можеш да пробваш да откачиш едното и да включиш климатика... Ако сработи значи е за втората перка, ако ли не - за климатичеца

        Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
        Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
        Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

        Comment

        Working...
        X